FAQ Group: KISOKOS GY.I.K.

A kék körre kattintva lehetőség van a vállalkozó fotójának, vagy a vállalkozás logójának feltöltésére. A fotó feltöltéséhez engedélyezni kell az applikáció részére, hogy hozzáférjen a telefonon tárolt fotókhoz. A fotó/logó feltöltésekor érdemes figyelembe venni, hogy ez alapján is döntenek a felhasználók arról, kit válasszanak a felmerült probléma megoldására, az első benyomás, bizalom nagy részben itt […]

Read more

A bemutatkozás mező kötelezően kitöltendő, minimum 20 karakter szöveggel. Az itt megadott tartalom segíti a felhasználót abban, hogy a számára leginkább szimpatikus vállalkozót/vállalkozást megtalálja. A leírásban röviden, a tevékenységünkre leginkább jellemző információkat adjuk meg úgy, hogy a fotó mellett ez a tartalom segíti a bizalom kialakulását.

Read more

Az alapadatok kártyán van lehetőség megadni azt a nyilvános telefonszámot és email címet, melyen a felhasználók kapcsolatba tud lépni a szakemberrel. Fontos, hogy a telefonszám a megfelelő formátumban kerüljön rögzítésre (+36000000000), mert csak így biztosítható, hogy a felhasználók a megfelelő kapcsolatfelvételi gomb (hívás) megnyomását követően azonnal hívni tudják a szakembert. A hívás gomb megnyomása rossz […]

Read more

Érdemes konkrétan meghatározni, felsorolni azokat a városokat, kerületeket, ahol a szakember munkát vállal, mert a találati listában az igényt megfogalmazó felhasználó irányítószámához legközelebb eső vállalkozást rendezi előre az applikáció. Tehát, ha a Budapest 4. kerületében keres a felhasználó szakembert, akkor az a vállalkozás a találati listában előrébb lesz, ahol konkrétan kiválasztotta a Budapest 4. kerületet […]

Read more

Az applikációban lehetőség van arra, hogy a felmerült problémára azonnal/sürgősen keressenek szakembert a felhasználók. Az applikáció megfelelő felületének indítását követően (SÜRGŐS SEGÍTSÉG) felkínálja azokat a témaköröket, amelyek esetén van lehetőség azonnal kapcsolatba lépni a szakemberrel (hívás). Az a szakember, aki vállalja, hogy maximum 3 órán belül reagál a megkeresésre, tehát vagy fogadja a hívást, vagy […]

Read more

Az applikációban a felhasználók az ajánlatkérés során a kulcsszavak megadásával szűkítik a szakemberek listáját. A kulcsszavak segítségével a szakma és a feladat is jól behatárolható, ami a leírásban tovább részletezhető (minimum 20 karakterben). A keresés során a probléma akár laikus megfogalmazására is fel kell készülni. Felhasználó és szakember azonos háttér adatbázisból tud választani, így biztosítható […]

Read more

A nyitvatartás pontos megadásával szabályozható, hogy melyik napokon, melyik napszakban tud a szakember telefonhívást fogadni. A nyitvatartás megadása abban az esetben fontos, ha a sürgős segítség aktív. Amennyiben akár átmenetileg néhány órára (egy folyamatban lévő munka miatt a 3 órás reakció nem vállalható), vagy több napra is szeretné szüneteltetni a bejövő hívásokat (szabadság), akkor érdemes […]

Read more